Hoe schilderklussen te schatten – Verven en materialen – Verkoopgereedschap voor de professionele schilder

 

1) Materialen zijn alle verschillende afwerkingen en diversen die zullen worden gebruikt om het werk van uw klant te voltooien. Als u de juiste materialen kiest, geeft u uw klant waar voor zijn geld en langdurige bescherming voor zijn huis. En hoewel materialen gemiddeld slechts 10% tot 12% van het materiële deel van de schatting uitmaken, vormen ze een zeer belangrijk onderdeel van elke klus.

2) De meeste klanten denken dat alle materialen hetzelfde zijn of vallen voor zaken als 35 jaar garantie, ook al zullen de meeste mensen in die tijd opnieuw schilderen. Fabrikanten formuleren een breed scala aan producten voor specifieke toepassingen. Fabrikanten maken niet alleen coatings voor verschillende toepassingen, maar ze maken ook verschillende soorten van de beste kwaliteit tot de laagste kwaliteit.

3) Een professionele aannemer moet bekend zijn met alle verschillende producten die op de markt verkrijgbaar zijn en de juiste aanbeveling kunnen doen bij het schatten van een vakschilder klus. Ook coatingfabrikanten introduceren elk jaar nieuwe producten.

4) Een professionele aannemer moet op de hoogte blijven van deze nieuwe ontwikkelingen door zich te abonneren op vakbladen, gratis trainingen van fabrikanten bij te wonen, samen te werken met fabrieksvertegenwoordigers en lid te zijn van professionele handelsorganisaties.

5) Een van de dingen waarop een professionele aannemer zijn klant tijdens het verkoopgesprek kan wijzen, is dat parttime- en “zomerschilders” niet de toewijding hebben om op de hoogte te blijven van alle ontwikkelingen op het gebied van coatings die professionele aannemers doen.

6) Gebruik deze informatie bij het schatten van de taak. Ik geloof dat wanneer een professional op de hoogte is van alle nieuwe producten, hij er beter uit kan zien en zich kan onderscheiden van alle andere aannemers die dezelfde verfbeurt aanbieden.

7) We moeten er voor de klant altijd beter uit willen zien dan de rest van de aannemers. We zullen er niet alleen beter uitzien, maar door de klant te laten zien dat we de producten kennen, zullen we de klant ook bewijzen dat wij de aannemer zijn die de beste waarde voor zijn dollar geeft. Meer waarde geven aan de klant zal in hun ogen rechtvaardigen dat we een hogere prijs waard zijn.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *